Just A Story


...
Tuesday 10 September 2013 | 01:59 | 0 Words


   Holla :'|


                 today aku rasa sedih sangat cause ade 'orang' buat cerita yang aku ngumpat Ellia ... Ya Allah demi Allah aku tak pernah mengumpat pasal dia langsung :'(  tadi pun Amira & Zulaikha yang bagitahu pasal tuh ~ apa salah aku pun aku tak tahu laa ~ but thanks cause memperburuk2kan kawan kau ~ kalau kau nak tahu , tanpa 'dia' kau nak mengadu dekat sape lagi ? kalau kau ada masalah , kau akan cari 'dia' jugak :')  apa yang kau nak , aku bagi . but , kau sendiri yang pijak kepala aku x.x  aku tak tahu kau nak apa lagi ~ kalau kau nak hancurkan hubungan kitorang , kau boleh hancurkan aku but bukan diorang :)  kalau kau dah benci sangat dekat aku , terus terang laa aku tak marah ~ if aku ada buat salah or silap , aku minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki kau :')  kalau dah terlampau benci sesangat2 , doa siang - malam biar aku pergi dari dunia ni :'|

                  aku masih ingat lagi peristiwa yang terpahat dan selalu bermain2 dalam fikiran aku , kalau kau nak tahu ... mama pernah cakap yang dia bencikan aku , disebabkan benda ni aku jadi pendendam dan pendiam bila aku ada masalah keluarga ~ kau patut bersyukur sebab ada keluarga yang amik berat pasal kau , dalam family aku yang suka amik berat pasal aku pun abang aku yang ke-2 :') sebab tuh aku sayang dekat dia sangat2 ~ aku ni , dekat sekolah periang ~ but dalam diri aku yang sebenar , tiada siapa yang tahu perasaan aku yang sebenar ...

-Past-